Nieuwsbrief:

BMW  R 850 R - 2001

Garantie: Nee
83493 Km
.
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

BMW R 850 R


- Kenteken: MD-SF-06
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 83493 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 848 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 239 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Kofferset


Deze nette bmw is in 2001 nieuw in Nederland geleverd en heeft sindsdien slechts 83493 km gereden 
deze motor is zowel optisch als technisch in goede staat en is klaar om mee op pad 

de motor wordt geleverd met een bijpassende set koffers 
de afleverbeurt is in de prijs inbegrepen

bel of kom gerust langs voor meer informatie of om de motor te bekijken 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion