Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GS THROPHY
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Nieuw op voorraad bij Motor Venray, deze prachtige BMW R 1300 GS in de Trophy kleurenstelling

speciale opties af fabriek:

020B DSA
020D Adaptieve hoogteregeling
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0413 Duozadel-pakket
0417 Centrale vergrendeling
0457 Style GS Trophy
0518 Stoelverwarming
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
0562 Extra koplamp
058A Uitbreiding handbeschermers
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0681 Kofferhouder links/rechts
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0771 Kruisspaakwiel
077C Comfort-chauffeursstoel
07A6 3 Year Warranty
08CA EU-uitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 06ae teleservices, 020d adaptieve rijhoogte hulp, 077c comfort buddyzit, 0230 comfortpakket, 0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0457 stylevariant gs trophy, 0518 verwarmde buddyseat en rugleuning, 0562 mistlichten voor, 0603 alarm, 0690 topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion