Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
7344 Km
RACING RED
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Betreft een demo motor

BMW R 1300 GS Adventure in de sportieve Racing red kleur, uitgevoerd met adaptieve rijhoogtehulp en de volgende fabrieksopties:

020D Adaptieve hoogteregeling
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
053B M Lightweight accu
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
05AR Waarschuwing v.aanrijding van achteren
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
077C Comfort-chauffeursstoel
077F Stoel comfort passagier



De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 06ae teleservices, 020d adaptieve rijhoogte hulp, 023b innovations pack, 077c comfort buddyzit, 077f comfortbuddy bijrijder, 0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0603 alarm, 0690 topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion