Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ben jij op zoek naar een
BMW R1250GS ADVENTURE ICE GREY?
Mis deze voorjaarsdeal dan niet!
Nu van €19.899 voor €18.499
Wij van
Harder Motoren bieden je dit gave
exemplaar
full option aan. Deze motorfiets is afkomstig van
december 2021 en heeft
82.000KM ervaring en verkeerd in
(bijna) nieuwstaat!
De motorfiets komt
full option vanuit BMW:
- OEM LED pakket;
- OEM Valbeugels blok;
- OEM Brembo remmen;
- OEM Valbeugels kappen;
- OEM Zadelverwarming;
- OEM Verstralers;
- OEM Keyless;
- OEM Quickshifter;
- OEM Comfort pack;
- OEM Touring pack;
- OEM dynamic pack;
- OEM Verchroomde uitlaatdemper;
- OEM Zwarte cardanas;
- OEM Dynamic PRO;
- OEM Enduro PRO;
- OEM Zwart motorblok;
- OEM Navigatievoorbereiding;
- OEM Driving modus;
- OEM Cruise control;
- OEM Ice grey editie;
- OEM Handkappen;
- OEM Bandenspanningcensoren;
- OEM Middenbok;
- OEM Handvatverwarming;
- OEM Alarm;
- OEM SOS knop;
- Topkoffer Hepco & Becker;
- Tanktas;
- Valbescherming;
- Tankpad;
- Volledige historie aanwezig;
Voor
slechts €18.499 is deze prachtige motorfiets van jou!
Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct
gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het
Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste
5000km of 3 maanden;
-
Inruil mogelijk;
- Meer dan
35 jaar ervaring!
Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar
info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op
06-18865157.
Opties en Accessoires: 12 Volt aansluiting, ABS, Air Bubble ruit, Alarmsysteem
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor met 2 bovenliggende nokkenassen en balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1254 cc |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 136 pk / 100 kW bij 7.750 tpm |
Max. koppel | 143 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 30 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
Vering voor | BMW Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
Vering achter | Enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Paralever, WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, diameter 276, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.510 mm |
Lengte | 2.255 mm |
Breedte | 980 mm |
Hoogte | 1.450 mm |
Zithoogte | 890/910 mm |
Drooggewicht | 263 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Racingred Uni Matt, Rallye, Exclusive Blackstorm |
Beschrijving | De nieuwe BMW R 1250 GS Adventure is gemaakt voor jouw uitdagingen. Onherbergzame trajecten, moeilijke omstandigheden en de meest afgelegen bestemmingen: daarvoor is de koning van de reisenduro s in de wieg gelegd. Met de vergroting van de cilinderinhoud tot 1254 cc en het vermogen naar 100 kW (136 PK) heb je nog meer power voor de wildernis, de woestijn of de secundaire weg. Behalve meer performance werkt de motor ook efficiënter en geeft je het nodige uithoudingsvermogen voor de volgende etappe. Absoluut nieuw is de variabele nokkenasregeling BMW ShiftCam – deze biedt je power in elk toerengebied en geeft de boxermotor een nooit eerder geziene loop. Welk avontuur je ook aantrekt, de BMW R 1250 GS Adventure is klaar voor elke reis met jou. |
Bij Harder Motoren VOF is onze missie om liefhebbers van motorfietsen de mogelijkheid te bieden om kwalitatief hoogwaardige tweedehands motorfietsen aan te schaffen. We streven ernaar om een breed scala aan motorfietsen van verschillende merken en modellen beschikbaar te stellen, zodat elke motorliefhebber zijn of haar ideale motor kan vinden. Onze passie voor motorfietsen en onze jarenlange ervaring in de branche zorgen ervoor dat we onze klanten deskundig advies kunnen geven en hen kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Door eerlijkheid, betrouwbaarheid en klanttevredenheid centraal te stellen, streven we ernaar om een vertrouwde naam te worden in de tweedehands motorfietsenmarkt.
 | Huizen, Noord-Holland |
 | 06-18865157 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken