Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC - 2008

131087 Km
Grijs
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een mooie R 1200 GS uit 2008 aan met de volgende opties & accessoires: 

Verwarmde handvaten
RDC bandenspanningscontrole
Boordcomputer
Handkappen
Anti-diefstal alarm
ABS gen II
ASC (Automatische Stabiliteits Controle)
Bagagedrager met houders voor zijkoffers. ( Vario kofferset kan hier zo op gemonteerd worden)
Garmin zümo navigatietoestel inbegrepen.

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Navigatie, Originele uitlaat, Stalen / RVS leidingen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion