Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RT - 2000

Garantie: Nee
68788 Km
Zwart
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een betaalbare toermotor de BMW R1100RT

* Bj. 2000 dus een vd laatste voordat zijn opvolger de r1150rt kwam
* 68.788 km
* 1100cc boxer  loopt goed
* ideale toer / woon-werk motor  
* Handvat verwarming
* In 3 hoogtes instelbare berijders buddyseat , bij zadels zijn al eens overtrokken , netjes gedaan
* Elec. verstelbaar windscherm , scherm zelf is wat breder en hoger als standaard scherm
* !2volt punt op dashboard  voor: telefoon , navigatie of voor de druppellader
* staat op goede banden
* schakelt remt OK
* 4dkm terug: alle vloeistoffen , briks bougie's luchtfilter en startmotor vervangen
* creatieve kniebeschermers op kuip gemaakt , en dat is niet echt fraai ,  verder her en der wat smetjes
* Prijs 999€ , en inruil kan ook nog
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion