Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 RR - 2021

Garantie: Ja
9324 Km
BLAUW WIT ROOD
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 113 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 314 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Motor: 4-takt

…………..WIJ ZIJN GESLOTEN VAN MAANDAG 7 JULI T/M ZATERDAG 26 JULI……….

Deze ultieme supersport de BMW M1000RR is een ware lust voor het ook..in de M-Sport kleuren met alle denkbare optie. heeft net zijn onderhoud gehad en is compleet dealeronderhouden! Full Akrapovic, Gilles & Gilles, M-Sport, alle pakketten

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.



Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

*informeer naar de voorwaarden



Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
Alle pakketten, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Carbon Velgen, cruise control, Dealeronderhouden, Gilles & Gilles, handvatverwarming, hill hold functie, LED achterlichten, LED koplampen, M Sport Carbon, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion