Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 S - 2008

€ 5.250,- € 5.950,-
Garantie: Ja
43000 Km
Blauw
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
bmw - k-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer nette K1200S in de aanbieding !

- Origineel NL motorfiets
- ABS
- RDC
- ASC
- ESA
- Handvatverwarming
- Getinte ruit
- Boordcomputer
- BMW zijkofferset
- Dealer onderhouden 
- Rekeningen aanwezig
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl

Let op !! let op !!

Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!

Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.

0647352243 of 0611353203

U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Probikes motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion