Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs / blauw / wit / groen
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geboren om te reizen!

Woon-werkverkeer? Sportief bochtenwerk? Rustig touren? Of alle drie? Jij kiest en de Benelli TRK 502 doet! De TRK 502 is met z’n sportieve 17 inch lichtmetalen velgen de straat georienteerde versie van zijn zus, de TRK 502X.

De TRK 502 is een veelzijdige motor met een serieus karakter. Ontworpen in Pesaro om te voldoen aan de wensen van de meest veeleisende rijders. Deze machine schotelt een flinke portie avontuur voor aan iedereen die een eenvoudig te bedienen motorfiets wil.

Met de capaciteiten om ver te gaan opent deze populaire allroad van Benelli een hele nieuwe wereld om te ontdekken! Treed uit je comfortzone en doe nieuwe ervaringen op die je nooit zal vergeten! Waar gaat jouw volgende reis naartoe?

*Let op! De getoonde afbeeldingen zijn een combinatie van het huidige model en de voorgaande kleurstellingen.

 

De Benelli TRK 502 biedt veel comfort en hoge prestaties verpakt in de juiste looks. Het sportieve maar functionele bodywork zorgt ervoor dat de wind zoveel mogelijk langs de berijder geleid wordt tijdens het rijden.

De TRK 502 is voorzien van een stevig stalen trellis frame dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de robuuste swingarm met monoschokbreker aan de achterzijde waarvan zowel de preload als de rebound aanpasbaar zijn. Deze demper geeft 45 mm travel bij het achterwiel. Aan de voorzijde beschikt de motor over een upside-down vork met 50mm poten die 140mm travel hebben voordat de eindaanslag bereikt wordt.

De TRK 502 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen welke het karakter van de motor benadrukken. Deze motor rolt uit de fabriek op Pirelli Angel GT’s in de maten 120/70 (voor) en 160/60 (achter).

Aan boord springt het royale en confortabele zadel in het oog. Uiterst geschikt voor die lange tourrit. Het dashboard is uitgebreid en geeft alle informatie netjes en precies weer. Bediening is intuitief middels de knoppen op het stuur welke voorzien zijn van backlighting.

 

Rustig touren? Of juist stevig gas geven? Dankzij de moderne 500cc parallel-twin met DOHC-ontwerp kan je rekenen op de juiste prestaties bij elk toerental. De EFI mapping van de twin garandeert een uiterst fijngevoelige gasresponse en lekker veel koppel onderin bij de lagere toerentallen.  Het maximale koppel van 46 Nm wordt behaald bij 6000 omwentelingen en iets verder doortrekken levert naast een brede glimlach 47,6 pk (35 kW) op bij 8500 omwentelingen.

De kruktappen zijn 180 graden verzet, waardoor massakrachten beter uitgebalanceerd zijn. Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet. Zo ben jij altijd comfortabel onderweg. Trip na trip. Kilometer na kilometer.

Met de TRK 502 ga je ver. Een forse tank geeft de mogelijkheid om 20 liter benzine mee te nemen. Het remsysteem bestaat uit dubbele 320mm schijven aan de voorzijde met zwevende klauwen welke 2 zuigers bevatten. Achter zorgt een enkele 260mm schijf met een zwevende klauw voor de nodige vertraging. De TRK 502 is uitgerust met de modernste ABS techniek, wel zo veilig!

 

  •  

    Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
    In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
    Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.


    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!


Opties en Accessoires:
Meerdere opties mogelijk, vrag naar de mogelijkheden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion