Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
NET BINNEN! Meer foto's volgen nog
- abs
- Arrow uitlaatdemper
- Automaat
- Donker windscherm
- motoRRuben is het adres voor onderhoud en reparatie in de Stedendriehoek. Daarnaast heb ik altijd een aantal mooie motoren te koop.
Persoonlijke service en advies staat bij mij op nummer één!
Voor meer informatie bel, stuur een bericht of kom langs.
Opties en Accessoires: ABS, Boordcomputer, Sportuitlaat, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt i-get ééncilindermotor met Start&Stop-systeem |
Boring x slag | 61.5 mm x 61.5 mm |
Cilinder inhoud | 174 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | Enkele bovenliggde nokkenas, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 13 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 16.5 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Automatische droge centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie (CVT) |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe van hoogwaardig stalen buizen |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork, Ø 33 mm (slag van 120 mm) |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met instelbare veervoorspanning (slag 102 mm) |
Remmen voor | Hydraulisch met wave schijf, Ø 260 mm - CBS |
Remmen achter | Hydraulisch met wave schijf, Ø 220 mm |
Voorband | Tubeless 110/80 - 14 |
Achterband | Tubeless 130/70 - 13 |
Wielbasis | 1350 mm |
Lengte | 1920 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 799 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ZWART/GRIJS/BLAUW |
Beschrijving | De perfecte combinatie

De wendbare en dynamische Aprilia SR GT 200 levert onder alle omstandigheden grandioze prestaties en deelt met zijn gloednieuwe 174-cc ééncilindermotor formidabele klappen uit. Met een ongeëvenaard vermogen van 13 kW bij 8500 tpm en een koppel van 16,5 Nm bij 7000 tpm, is dit een praktische en krachtige motor die probleemloos het stadsverkeer trotseert |
Binnen mijn netwerk kreeg ik steeds meer de vraag voor goed motoronderhoud en persoonlijk advies. Daarom heb ik in 2019 besloten te starten met motoRRuben. Niet alleen door mijn grote ervaring als monteur, maar vooral door mijn jarenlange ervaring als motorrijder, kan ik u perfect afgestemd onderhoud en reparatie aanbieden. Hierbij staat veiligheid voorop. Persoonlijke motorservice gericht op de Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer, Zutphen. Ook bij de verkoop van motoren wordt er veel aandacht besteed aan uw optimale rijdplezier.
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06 24231484 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken