Nieuwsbrief:

Motorcentrum Urk

Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
Alle motoren van Motorcentrum Urk
44 motoren gevonden
HONDA CB 750 F
HONDA CB 750 F
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2023, 14000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.800,- p/mnd klik hier
2020, 7000 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2021, 10000 Km
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 7.300,- p/mnd klik hier
2017, 9000 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 13.000,- p/mnd klik hier
2019, 15000 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2017, 9800 Km
HONDA CB 650
HONDA CB 650
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2019, 30650 Km
HONDA CB 750 F
HONDA CB 750 F
€ 8.000,- p/mnd klik hier
2023, 15500 Km
HONDA NC 700 X DCT
HONDA NC 700 X DCT
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2018, 11500 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 11.000,- p/mnd klik hier
2018, 9800 Km
KTM 85 SX 19/16
KTM 85 SX 19/16
€ 7.285,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 85 SX 19/16
KTM 85 SX 19/16
€ 7.285,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 85 SX 19/16
KTM 85 SX 19/16
€ 7.285,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 85 SX 19/16
KTM 85 SX 19/16
€ 7.285,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 8.570,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 125 SX
KTM 125 SX
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 350 SX F
KTM 350 SX F
€ 12.309,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 790 DUKE L
KTM 790 DUKE L
€ 11.040,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 26.740,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 65 SX
KTM 65 SX
€ 5.919,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion