Nieuwsbrief:

MB Motoren


MB Motoren
Klazienaveen
Routebeschrijving
www.mbmotoren.nl
06-51609377
 Lid BOVAG



Op zoek naar een motor of motoronderdelen? Wij verkopen motoren van merken als Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati en BMW. Daarnaast voeren wij reparaties en onderhoud uit aan uw motor in onze werkplaats. We hebben in onze showroom alles wat u als motorrijder nodig heeft, zo kunt u bij ons terecht voor: Top kwaliteit gebruikte motoren, Uitstekende service en garantie, Onderhoud en reparaties van alle merken, Financiering mogelijkheden, Inkoop of inruil van uw motor, 35 KW mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. Wilt u meer informatie of heeft u vragen? U bent van harte welkom in onze shop in Klazienaveen (regio Emmen).
Alle motoren van MB Motoren
23 motoren gevonden
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2007, 3500 Km
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2000, 35800 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 20757 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 47182 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 13080 Km
YAMAHA FZ 6 ABS
YAMAHA FZ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 9310 Km
YAMAHA FZ 6 ABS
YAMAHA FZ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 17797 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2017, 4583 Km
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
€ 6.700,- p/mnd klik hier
2015, 8226 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 57585 Km
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1997, 49321 Km
BMW R 1100 R ABS
BMW R 1100 R ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 84393 Km
HONDA CB 900 F HORNET
HONDA CB 900 F HORNET
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2003, 30996 Km
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2009, 24921 Km
SUZUKI V-STROM 650 ABS
SUZUKI V-STROM 650 ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2012, 28125 Km
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
€ 6.600,- p/mnd klik hier
2015, 19358 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2021, 11696 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2018, 11597 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2019, 33142 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 19176 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion