CPH Motoren staat al sinds de oprichting in 1999 garant voor de beste service en de scherpste prijzen. U kunt bij ons terecht voor het onderhoud en reparatie van uw motor, motorbanden en gebruikte motoren. Wij helpen u graag met alles wat met uw motor te maken heeft door middel van deskundig advies, ervaring en kennis. Wij zijn vakkundig en betrouwbaar en bieden betaalbaar onderhoud aan alle merken motoren.
Onze werkplaats is uitgerust met moderne en professionele apparatuur, waardoor wij onderhoud en reparaties uit kunnen voeren aan alle merken motoren, voor een betaalbare prijs en met goede kwaliteit.
Ook bieden wij een ruim aanbod gebruikte motoren. Door onze ervaring in de motorbranche zijn wij in staat goede, gebruikte motoren te leveren voor scherpe prijzen.
Ook heeft ons bedrijf een RDW-erkenning ontvangen.
Wilt u CPH Motoren bezoeken, dan adviseren wij om eerst te bellen. U kunt bellen naar ons telefoonnummer (06 53209499). Op afspraak kunt ook buiten kantooruren bij ons terecht. Wij zijn gevestigd aan de Nieuwe Baan 2 in Haaren.
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste
zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij
het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral
vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor
ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.